П`ятниця, 16.11.2018, 15:29
Спеціалізована школа №61
з поглибленим вивченням
 інформаційних технологій
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Головна Проект 1-А Реєстрація Вхід
Меню сайту

Форма входу
Логін:
Пароль:

Увага

Лічильник
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисні сайти













Шкільні web-сайти

4-А клас

Проект "Від серця до серця"

Мета: створення ефективної моделі виховання як важливого фактора процесу розвитку  і саморозвитку особистості, її життєвої компетентності, життєтворчості, який передбачає залучення учня до ціннісно – нормативного простору культури, набуття ним здатності регулювати власну поведінку  у відповідності із засвоєними життєвими принципами  та нормами.

Основні принципи організації виховного простору є:

  • гуманно-особистісний підхід до дітей, що передбачає віру у можливості кожного учня, співпрацю з учнями;
  • максимальна свобода учня у виборі форми та міри власної участі у виховному просторі;
  • індивідуалізація виховання та навчання шляхом визначення найбільш оптимальних методів і форм педагогічної роботи;
  • врахування особистісних якостей дитини: її досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя;
  • формування культури власного здоров’я, потреби в здоровому способі життя як учнів, так і батьків;
  • визнання права учня на власну оцінку своєї і чужої діяльності (вчинків, форм роботи, дій учителя тощо);
  • формування нової ментальності учнів та  батьків в процесі переорієнтації з академічних досягнень на особистість дитини.
  • обов’язковий самоаналіз та самооцінка учнем результатів власної участі у виховному просторі.
  • забезпечення  цілісності  виховного простору,  адже виховання пронизує всю життєдіяльність дітей (а не в зазначений час в спеціально відведених місцях).

Завдання:

  • створити виховний простір на засадах проективної педагогіки;
  • забезпечити належні умови для особистісного зростання кожного учня (створення ситуацій успіху та  підтримки), його психолого – педагогічний супровід;
  • навчити дітей моделювати свою поведінку;
  • допомогти задоволенню базових потреб учеів(фізіологічних потреб,  потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні й оцінці, в самоактуалізації);
  • виховувати гуманістичні ідеали на засадах гуманістичної педагогіки Ш.О.Амонашвілі

Реалізація проекту:

  • навчально – виховна діяльність;
  • позаурочна та позакласна діяльність;
  • позашкільна освіта;
  • взаємодія з батьками.

Розділ ІІ: «Слово до слова»(підводимо підсумки за II семестр)

Завдання:

- формування культури спілкування в системі: вчитель – учень,   дорослий – дитина;

-  створення ситуацій успіху, забезпечення взаємозв’язку процесів виховання і самовиховання,  розвитку і саморозвитку;

-  виховання основ глибокої моралі, культури, духовності.


Ми попрощалися з літом,
Ось і до школи пора!

                             
Як активні учасники всіх шкільних заходів, з радістю долучилися і до акції "Подаруй книгу бібліотеці".
                            
 
Участь у змаганнях «Козацькі забави». Метою даного заходу було вшанування Дня козацтва та Дня захисника України. Почесне ІІ місце.
 
                                                            
УВАГА!


Спеціалізована школа №61 оголошує додатковий набір на вільні місця

Першокласник 2018

Спеціалізована школа № 61 міста Києва – учасник Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"

Якщо ви вважаєте, що ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою –
ми чекаємо на вас
. >>>

Пошук
Loading

Архів записів

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Mantikor © 2018-2009 Хостинг від uCoz