П`ятниця, 16.11.2018, 15:43
Спеціалізована школа №61
з поглибленим вивченням
 інформаційних технологій
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость | RSS
Головна 2-В Реєстрація Вхід
Меню сайту

Форма входу
Логін:
Пароль:

Увага

Лічильник
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Корисні сайти













Шкільні web-сайти

                                                                                                                      3-В клас                                          

                                                                                 Проект «Край де я живу!»

Актуальність 

Українцям  притаманні  любов  до  рідної  землі, гордість  за  своє  минуле, повага  до  традицій, культури, духовних  надбань. Для  українського  народу  патріотизм  був  і  є  найбільшою  національною  цінністю,  тому  серед  пріоритетних  завдань,  що  стоять  переді мною  ,  є  виховання  свідомого   громадянина – патріота  своєї  держави.

Патріотизм  становить  одну  із  найважливіших  складових  частин  національного  світогляду  і  поведінки  людини  у  її  ставленні  до  рідного  краю.Тому я вирішила обрати саме таку тему,що передбачає дослідження рідного краю, його багатств, традицій українського народу, збереження природи рідного краю, повага до історичного минулого,адже все це - основа  патріотичного  виховання  учнів.

Мета та завдання проекту:

-формування в учнів практичних навичок організації власної діяльності, планування часу і виконанняз авдань за графіком;

-виховання відповідальності, почуття патріотизму, гордості за традиції  українців, здатності до самоорганізації, самодисципліни;

-розширення знань про народні та культурні символи українського народу, світогляду;

-здійснення інтелектуального розвитку, сприяння ініціативи, творчості, активності та самодіяльності учнів;

-сприяти формуванню національної свідомості, осмисленню себе як частини великого українського народу;

-розвивати пізнавальний інтерес і спонукати до творчої та пошукової діяльності;

-поглибити знання учнів про Україну;

- збагачувати словниковий запас учнів;

-пробудитиі нтерес до вивчення природи та історії рідного краю.

Учасники проекту: вчитель, учні, батьки.

Характеристика проекту:

-за характером діяльності-дослідницько-інформаційний

- за змістом –міжпредметний ( літературне читання, Я у світі,

природознавство,образотворче мистецтво,музика)

- за кількістю учасників – колективний

- за тривалістю – довготривалий (2 місяці)

- за характером контактів –внутрішній, середдітей одного классу

- за ступенем самостійності –  творчий, пізнавальний, частково-пошуковий

-за кінцевим результатом –проведення тематичного тижня народознавства,оформлення тематичної папки «Рідну землю, де живем, Україною зовем!» 

Передбачувані результати

-Підвищити інтерес школярів до навчання.

-Залучення учнів до читання поезії та науково-пізнавальної літератури.

-Розвиток пізнавальної активності учнів, системного мислення.

-Формування комунікативних, дослідницьких вмінь, навичок проектування ,способів досягнення поставлених цілей.

-Набуття досвіду життєтворчості у ході проектної діяльності.

-Залучення батьків до участі в житті класу.

-Залучити всіх учнів до участі у проекті сприяти розкриттю їх як особистості;

-Проведення тижня народознавства;

-Оформлення тематичної папки

Анотація до проекту

Метою даного проекту поглиблення знань учнів з культури українського народу та формування почуття патріотизму та виховання свідомого громадянина своєї держави. Головним завданням є створення відповідного середовища, яке б сприяло підвищенню рівня патріотичного виховання, національної свідомості та відповідало б загальнолюдським цінностям та інтересам особистості.

Проект спрямований на педагогів, учнів, батьків.

Навчальний проект досліджує питання історичної та природної спадщину України, є складовою частиною національно-патріотичного виховання. Допомагає учням навчитись працювати у командіта прислуховуватись до думок своїх товаришів, сприяє встановленню більш глибоких родинних зв’язків. Він дозволяє успішно розвивати пізнавальні інтереси, здібності учнів; формувати ключові компетентності, які стануть у нагоді в житті;використовувати інтерактивні форми та методи навчання, новітні технології, в тому числі і Інтернет – ресурси;розвивати творчі здібності учнів;отримувати задоволення в процесі навчальної діяльності як вчителю, так і учням.

Проект реалізується на базі одного класу протягом двох місяців.

Прогнозований результат – виховати особистість, яка ідентифікувала себе з Україною, прагнула б жити в Україні, відчувала б власну причетність до майбутньої долі рідного краю як невід’ємної складової єдиної країни.

План реалізації проекту

І.Організаційний етап

Повідомлення учням теми,мети,виду проекту,завдання і план роботи. Усе це обговорюється в класі,учні вносять свої пропозиції.

Формування груп для проектної роботи: «Вишиваночки», «Кухарі», «Гопачок», «Прозаїки», «Мандрівники».

ІІ. Підготовчий етап

1.Визначення джерел інформації:книги, підручники,журнали та Інтернет.

2.Ознайомлення з навчальною інформацією.

3.Відвідування музею народного побуту.

4.Зустріч з представниками різних творчих професій

5.Залучення батьків до виготовлення українських костюмів для народного таночку.

ІІІ. Діяльнісний етап

Самостійна пошукова діяльність учнів:обговорення в групах,збирання матеріалу,опрацювання зібраної інформації, коригування матеріалу,звертання до вчителя для отримання додаткової інформації.

Завдання для груп:

1.«Вишиваночки» повинні зібрати інформацію про виникнення українського костюму;приготувати малюнки «Сучасний український костюм моєї мрії».

2. «Кухарі» - зібрати інформацію про українські страви; скласти рецепт приготування вареників або інших українських страв і під керівництвом батьків приготувати цю страву.

3. «Гопачок»- знайти стародавні обрядові пісні, розучити їх і інсценувати; вивчити танок «Гопачок».

4. «Прозаїки»-підібрати прислів’я, вірші про Україну,зробити висновок про ставлення поетів до країни; скласти вірш про працьовитий і співучий український народ.

5. «Мандрівники» - скласти карту мандрування Україною і дізнатися про унікальні природні та історичні пам’ятки нашої країни; підготувати малюнки і презентацію про Україну.

ІV. Оформлювальний етап

Оформлення презентацій, малюнків; приготування українських страв;репетиція вивченого таночка;оформлення карти України

V. Презентація проекту

Узагальнення результатів роботи груп.

Тиждень народознавства

Перший день «Український національний костюм»:

-повідомлення учнів про виникнення українського костюму;

-конкурс вишиванок;

-презентація малюнків «Сучасний український костюм моєї мрії»

Другий день «Українська народна кухня»

- вікторина «Чи знаєш ти страви української кухні?».

Третій день «Народні танці та обрядові пісні»

- інсценування обрядової пісні;

- виконання таночку «Гопачок».

Четвертий день «Українська народна творчість»

- декламування складеного вірша про український народ;

- урок позакласного читання «Свято українського фольклору»;

П’ятий день «Подорож Україною»

-перегляд мультфільму «Це наше – і це твоє»;

-презентація «Що в Україні найдивовижнішого?»

VІ. Заключний етап.

Відповіді на запитання (самооцінка роботи)

-чи я виконав те,що задумав?

-що було зроблено добре?

-що було зроблено погано?

-що особливого запам’яталося?

-що є головним результатом роботи?

-як дорослі оцінили мою роботу?

-як оцінили мою роботу друзі?

Завдяки роботі над проектом учні зацікавились дослідницькою працею. Це дало гарний результат. У дітей з’явився інтерес до пошуку інформації з різних джерел, вони почали більше читати. Школярі ознайомились із народними традиціями українського народу,дізналися більше про видатні місця України. Як наслідок, у них виникло бажання продовжити свої досліди.

Форми та критерії оцінювання діяльності

Форма оцінювання – оцінка,грамоти і призи.

Оцінювання роботи учасників проекту

Критерії оцінювання

Завжди

Часто

Іноді

Ніколи

1.Бере участь в обговоренні ключових питань

       

2.Вміє розповідати послідовність дій кожного члена команди

       

3.Співпрацює з іншими під час роботи над досягненням спільних цілей

       

4.Уміє вислухати товаришів

       

5.Ретельно обдумує інформацію

       

6.Уміє порівнювати та узагальнювати висунуті товаришами ідеї

       

7.Уміє відстоювати власну точку зору

       

8.Уміє приймати допомогу товаришів

       

9.Підбадьорує та підтримує товаришів

       
УВАГА!


Спеціалізована школа №61 оголошує додатковий набір на вільні місця

Першокласник 2018

Спеціалізована школа № 61 міста Києва – учасник Всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України"

Якщо ви вважаєте, що ваша дитина допитлива й розумна, якщо ви пов'язуєте майбутнє своєї дитини з інтелектуальною сферою –
ми чекаємо на вас
. >>>

Пошук
Loading

Архів записів

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Mantikor © 2018-2009 Хостинг від uCoz